zaterdag 17 september 2011

kadozakjes

Mijn kast en bureau zijn helemaal opgeruimd. Ik ben er erg tevreden over. Ben vanmiddag dan ook met plezier gaan knutselen.
Mijn moeder heeft voor haar verjaardag kaartjes van Andre Rieu gekregen, de tickets zijn nu binnen en ik dacht: laat ik daar even een leuke verpakking bij maken. Nadat ik deze had gemaakt, had ik de smaak te pakken en heb ik er nog maar één gemaakt. Ze zijn gemaakt van een bruin kadozakje. Je kunt ze heel goed gebruiken om een kadobon in te geven.
Groetjes Marja

1 opmerking:

  1. Wat een leuk cadeautje! Ik wilde je de easelkaart van de naaimachine sturen, maar kan nergens je emailadres vinden! Zou je mij een mailtje willen sturen zodat ik weet waar hij heen moet? Rechts boven op mijn blog vind je de knop "Email". Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen