maandag 14 november 2011

Sinterklaas is er weer!

Zo ben weer lekker aan het knutselen geweest. Sinterklaas is in het land,dus daar een paar leuke dingen voor gemaakt. Zaterdag zelf ook sinterklaas binnen gehaald. Op de boot van het vriendinnetje van mijn dochter hebben we de pakjesboot tegemoet gevaren. Een speciale ervaring! Aan het eind van de reis had ik voor elk kind een pepernotenzakje gemaakt. Ze waren er blij mee en er werd lekker van gesmikkeld.

Verder ook nog dingen voor de kerst gemaakt. Omdat ik mijn kerstkaarten al af heb, kan ik er een paar extra maken. Met het papier en stempels van Eline's huis zijn het mooie kaarten geworden al zeg ik het zelf!
En dit leuke kerstboompje heb ik ook nog gemaakt!
Bedankt voor het kijken op mijn blog, tot de volgende keer!

Groetjes Marja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten