zondag 27 november 2011

Herfstweer!

Deze zondag was echt zo'n dag om lekker thuis bij de verwarming te zitten en te knutselen! Dit heb ik dan ook gedaan. Eerst voorbereidend werk gedaan voor de vogelhuisjes die ik voor alle klassenouders op de school van mijn dochter ga maken. Het zijn er zevenentwintig in totaal, best veel, maar door de reacties, als de ouders het krijgen, is het de moeite waard geweest! Ik laat nog niets zien! Als het 21 december is geweest en dus ook het kerstdiner op school, zal ik een foto op mijn blog plaatsen. Nog even geduld dus.
Verder nog twee kaarten gemaakt. Omdat ik mijn papier heb uitgezocht, kwam ik allelei restjes tegen. Hier heb ik de onderstaande kaarten mee gemaakt. De spullen bij de Xenos(zoals knoop, bloemetjes en stickerband) kwamen ook goed van pas. Het is wel eens leuk om kaarten te maken van spullen die je nog over hebt.
Bedankt voor je bezoek, tot de volgende keer!
Groetjes Marja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten