vrijdag 2 december 2011

Sint Lay-out

Gister zag ik, toen ik op internet aan het surfen was, een leuke challenge van Challenges for you. Het was een schets voor een sinterklaas lay-out. Ik kreeg direct een idee! Dit jaar hadden we Sinterklaas binnen gehaald met de boot, een speciale ervaring om het van deze kant mee te maken. Ook had ik er foto's van gemaakt. Deze foto wil ik er op gebruiken dacht ik.
Vandaag direct aan de slag gegaan en ik moet zeggen, ik ben erg tevreden!
Ik heb gebruik gemaakt van kadopapier, kraft, label en tulle. De lay-out past helemaal in de sfeer van Sinterklaas!
Hier de uitwerking:
Nu maar kijken wat ze bij Challenges for you ervan vinden! Ik hoor het ook graag van jullie hoor!

Groetjes Marja

6 opmerkingen:

  1. Hoi Marja. Leuk dat je meedoet bij CFY! Het hoefde niet perse een sinterklaasLO te zijn hoor, maar hij Is lekker vrolijk geworden! Leuke foto met de stoomboot.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden, en inderdaad een leuke ervaring!

    Dank je voor het meedoen,

    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me zeker erg leuk, de sint tegemoet varen! Leuk dat je meedoet met onze challenge, erg leuk je layout!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en kleurige lay-out! Kan me voorstellen dat je van deze foto een herinnering wilde hebben. Fijn dat je meedoet met CFY!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen