dinsdag 27 december 2011

Waar blijft de winter?

De kerstdagen zijn weer voorbij, we hebben ons buikje vol gegeten. En het is kerstvakantie! Maar waar blijft het koude weer? De laatste paar jaar zijn we verwend met ijs en sneeuw, maar nu lijkt het daar bij verre na niet op.
Daarom ben ik maar een winterkaart gaan maken. Een met een schaatsend iemand erop gestempeld. Zo krijg je toch nog een winters gevoel.
Ik heb de schets van Challenges for you(http://sbn-challengesforyou.blogspot.com) gebruikt. Het is CFY #39.
Deze kaart is gemaakt met de cardkit van Simpel-Scrappen van November 2011. In die maand was ik al volledig in de sinterklaas en kerststemming, vandaar dat ik het tot na de kerst heb laten liggen.

Ik heb vandaag nog een aantal dingen gemaakt:
Een blik gepimt en is nu waar ik mijn gereedschap voor het scrappen in bewaar, staat erg leuk op mijn bureau.

Een 'cupcake' gemaakt met de kanzashi flower maker. Alles is gemaakt op een rond oase blok.

Heerlijk om weer even aan de gang geweest te zijn!

Leuk dat je even langs kwam!

Groetjes Marja

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk allemaal, leuk dat je meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je lekker bezig geweest! Leuke kaart heb je gemaakt voor de challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen