dinsdag 20 december 2011

Bijna kerst!

Een tijdje geleden heb ik jullie al verteld dat ik 27 vogelhuisjes aan het maken was. Ik heb ze vandaag afgemaakt en afgeleverd op school! Ze zijn erg leuk geworden. Ook mijn vriendin die een bruidswinkel (www.debruidslakei.nl) heeft, had drie huisjes besteld. Deze had ik het weekend al afgeleverd. Ze belde me vandaag op om te zeggen dat de reacties erg leuk waren en dus een geslaagd kerstkado was! Nu zijn jullie natuurlijk erg benieuwd!
Dit zijn de huisjes!
De labels van dichtbij.

Ze waren erg leuk om te maken, nu afwachten wat ze op school ervan vinden. Dat zal ik de volgende keer vertellen.
Nu ga ik weer wat dingen maken die niet zo veel met een thema te maken hebben. Ook weer leuk om te doen. Kerst is gezellig, maar nu ben ik klaar met alles in de kerstsfeer te maken!

Fijne kerstdagen alvast!
Groetjes Marja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten