zondag 25 maart 2012

Duo-Challenge #15

Hoi, ik heb mijn ontwerp voor Duo-Challenge #15 af. Ik heb een 'kaptafeltje' gemaakt met een stoer meisje erop. In het doosje kan je make-up doen of een kadobon. Het is elke weer een uitdaging om mee te doen met Duo-Challenge, http://duo-challenge.blogspot.com/, in het begin vond ik dit eng en nu heb ik daar minder last van. Ik probeer steeds weer een originele uitwerking te maken. Het is ook een inspiratie bron, het is leuk om te zien wat anderen van hetzelfde patroon kunnen maken.
De uitwerking van deze challenge, ziet er zo uit:
Zo vandaag een kort berichtje, ik laat van de week nog wel iets horen over hoe ik ervoor sta met de markt. Het duurt nu nog maar een week en dan is het zover, de eerste markt voor ScrapMade!!

Tot later deze week!
Groetjes Marja

1 opmerking:

  1. hoi Marja,

    Het is een erg leuk doosje geworden.

    groetjes
    Anouschka

    BeantwoordenVerwijderen