zaterdag 3 maart 2012

Zo schattig!!

Deze week nog rustig aan gedaan, heb wel een aantal momenten mijn spullen gepakt. En ben ik lekker gaan knutselen. Ik heb een babykaartje en een kaart met babysokjes gemaakt. Wat is het toch heerlijk om dit soort dingen te maken. Ik word daar altijd heel erg blij van. Het papier van Eline Pellinkhof is hier ook uitermate geschikt voor. Ik heb bij deze kaarten het nieuwe papier: 'Romantic Nursery' gebruikt.


Op dit moment ben ik nog met een hanger voor in een meisjeskamer bezig, deze laat ik de volgende keer wel zien.
Ik heb vandaag ook de knoop doorgehakt en ga een keer op een markt staan. Ik heb de informatie voor de marktkraam aangevraagd. Het gaat om de voorjaarsmarkt in Oosterblokker. Ik zal de aankomende tijd dus nog wel moeten gaan nadenken over de aankleding van de kraam. Ook zal ik nog een aantal producten moeten gaan maken, zodat ik wel iets te verkopen heb.
Vind het wel spannend hoe dit gaat. Maar als je het nooit probeert, zal je het ook nooit te weten komen!!

Groetjes Marja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten