woensdag 12 februari 2014

Challenge

Nu ik weer actief in de blogwereld ben, wil ik ook meedoen met Challenges! Ik heb deze week een kaart gemaakt naar aanleiding van de challenge op http://www.su-per-challenges.blogspot.nl/
Deze week stond er een hele leuke uitdaging. CASe It! oftewel, maak een kaart waarbij je de kaart van Chantal CASed, gebruik de schets, de kleuren, de stempels of de embellishments en geef er een eigen "twist" aan. Dit was het voorbeeld:
 
Mijn uitwerking van deze kaart is het volgende:


 
Zelf ben ik er eg tevreden over. Ik vond het leuk om te doen, de schets is er al en jij mag je eigen draai eraan geven.
 
Het is de eerste keer dat ik er weer eens aan mee deed, maar dit smaakt naar meer! Jullie gaan me dus meer tegenkomen!!
 
Leuk dat jullie langs kwamen op mijn blog, tot snel!! 
 
Groetjes Marja
 

2 opmerkingen:

  1. Mooie verwerking Marja! Ik ben benieuwd naar je volgende creaties :)
    Groetjes, Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart heb je gemaakt en leuk dat je met SU-per challenges meedoet.

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen