zaterdag 15 februari 2014

Vallende aapjes!

Hoi, daar ben ik weer!
De volgende challenge staat alweer op de site van http://www.su-per-challenges.blogspot.nl/. Dit keer is de uitdaging een
 
Drie mooie kleuren van Stampin' Up!, waar je veel kanten mee op kan! Ik had mijn idee al snel, ik vind de stempelset Zoo Babies zoooo leuk! Hier word ik echt vrolijk van, je kan hier veel kanten mee op. Ik heb dit keer voor vallende aapjes gekozen. Hieronder zie je de kaart:
 
 
Materialen die ik heb gebruikt:
  • Pool Party, Crumb Cake, Coastal Cabana cardstock
  • Stempelinkt Pool Party, Crumb Cake, Coastal Cabana
  • Stempels Zoo Babies, Tape it
  • Punch Modern Label
Allemaal materialen van Stampin' Up!
 
 
Groetjes Marja
 




2 opmerkingen:

  1. Hoi Marja, mooie kaart! Lief die Zoo Babies.
    Groetjes, Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig die vallende aapjes. LeuKe kaart zo. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen