woensdag 12 februari 2014

Nieuwe start!

Vanaf vandaag ga ik opnieuw beginnen in de blogwereld. Een tijd terug heb ik al een aantal keer iets geplaatst op mijn blog, maar dit heb ik niet heel lang vol gehouden. Nu hoop ik dat het beter zal gaan.
Ik ben in de Creatieve wereld ook iets nieuws begonnen! Ik ben sinds half oktober 2013 Demonstrator van Stampin' Up! geworden. Ik voel me bij deze keuze erg op mijn plek. de materialen van Stampin' Up! zijn niet in de winkel te verkrijgen, maar alleen via de demostrators. Wat ook leuk is van deze materialen, is dat de kleuren van inkt papier en lint goed op elkaar afgestemd worden. Zo heb je geen problemen met het bij elkaar zoeken van papier en inkt. Ik ben heel erg blij dat ik Stampin' Up! ben tegengekomen.

Dus vanaf vandaag een nieuw begin!!

groetjes Marja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten